Kõnekeskus

Klienditugi: 6-504-242

Jaemüügiettevõtte töötaja saab pöörduda kõnekeskuse poole, teatades tekkinud probleemidest ja vajadustest operatiivselt, olles samal ajal kindel, et need leiavad parima lahenduse. Kõnekeskuse töötajad kooskõlastavad esitatud päringud kõigi osapooltega.

StrongPointi kõnekeskus koosneb rühmast oma ala parimatest ekspertidest, kes töötavad spetsiaalse tarkvaraga, mis võimaldab registreerida kõik probleemid, need lahendajatele määrata, sündmuste olekut jälgida ning probleeme analüüsida.

Lahendus võimaldab mõõta ja näidata järgnevat:

  • Kas teie partnerid täidavad oma kohustusi. Esitatakse aruanded hilinenud või õigel ajal sooritatud tööde kohta. Samuti tegemata ja tehtud tööde kohta
  • Kas teie töömeetodid on piisavalt tõhusad. Esitatakse aruanded tööde kohta, mis on ühelt probleemilahendajalt teisele ümber suunatud

Klientide soovitused

”Lietuvos Spauda” ketihalduse osakonna juhataja Pille Kukk

Varem ei olnud kõik probleemid lahendatud lõplikult ning need ilmnesid ikka ja jälle. StrongPoint call center abiga on muutunud probleemide arv märgatavalt väiksemaks ning nad on lahendatud lõplikult. Väga oluline eelis on see, et StrongPoint call center on saadaval 24/7. Seetõttu saame olla kindlad, et meie ettevõttele olulised asjad saavad lahendatud hoolikalt.

Loe edasi

UAB “AL Holding” IT osakonna ERP grupi projektijuht Mindaugas Motiejaitis

Valisime oma partneriks tunnustatud IT ettevõtte StrongPoint. Meie olukorras, kus Alma Littera grupi IT osakond hooldab ning teenindab mitmeid süsteeme ja kasutajaid, kes paiknevad nii Leedus kui ka teistes Balti riikides, on kõnekeskus meile suureks abiks. See aitab muuta äriprotsessid oluliselt sujuvamaks.

Loe edasi