Lojaalsus ja müügiedendus

Jaemüüjad pakuvad aina rohkem püsikliendiprogramme, seepärast muutuvad need üha sarnasemaks. Kuidas paista selles keskkonnas välja ning konkureerida väärtuse ja mitte hinna poolest?

Püsikliendiprogrammide tegelik väärtus seisneb erinevatesse süsteemidesse talletatud info klientide, nende harjumuste ja eelistuste ning elustiili muutuste trendide kohta. Lojaalsussüsteem NOSCO võimaldab kasutada teadmisi klientide ostumudelite ja -trendide kohta ning kliendisegmentide automaatset tuvastamist personaalsete pakkumiste genereerimiseks ja klientidega suhtlemiseks erinevate kanalite kaudu. Kaubandusettevõtja, kellel on kaasaegne lojaalsusprogramm koos personaalsete valikute võimalusega, saab suurendada ostja kaudu kasumit ning turunduse efektiivsust.

Lojaalsussüsteemi NOSCO omadused:

– vastavalt ostja eelistustele, profiilile, lemmikkaupadele;
– vastavalt tooterühmade, ostukorvi struktuuri, ostulimiidi ja muude parameetrite alusel.

Soetud tooted 2 tooted

Lwallet

Uus lahendus klientideni jõudmiseks Hea viis kaasata uusi osalejaid lojaalsusprogrammi Personaliseeritud ostuprotsess Kahesuunaline suhtluskanal ning turundusvahend

NOSCO püsiklientide haldussüsteem

NOSCO aitab: Viia läbi efektiivseid turunduskampaaniaid Anda klientidele lisaväärtust läbi personaalsete pakkumiste Hoida olemasolevat kliendibaasi Stimuleerida konsolideeritud oste ja tekitada…

Klientide soovitused

Aušra Budrikienė, Camelia

Mobiilne kliendikaartide lahendus Lwallet on hea turunduskanal, mis võimaldab meil suhelda nutitelefonide omanikega otse ning neile mugaval viisil. Lisaks saame kutsuda programmiga liituma ka nooremat sihtrühma.

Loe edasi

RIMI Baltic Group IT Juht Andrius Šemeškevičius

Oleme väga õnnelikud, et StrongPoint pühendas sellesse projekti oma erilise tähelepanu ja kõige kogenumad inimesed, kes osalesid aktiivselt diskussioonides ning jagasid oma ideid selle projekti visiooni paika panemisel. Lisaks saab välja tuua selle, et üks õnnestumise faktoreid oli teenusepakkuja ebatavaline lähenemine. See tähendab, et oldi võimelised looma süsteem, mille fookus oli suunatud funktsionaalsusele, kvaliteedile ja täiuslikkusele, mitte ainult rahalisele kasumlikkusele.

Loe edasi